العالم - ایران
امروزه تبلیغات به عنوان یکی از ابزارهای مهم جهت افزایش تقاضای محصولات در تدوین استراتژیهای بازاریابی لحاظ می شود که حضور کالاها و خدمات ایرانی در بازار عراق نیز از این قاعده مستثنی نیست .
لذا برآن شدیم تا با عنایت به ضرورت تقویت بازاریابی محصولات ایرانی از طریق توسعه بخش تبلیغات ، اطلاعرسانی و حضور محصولات ایرانی در رسانه ها و نزد افکار عمومی عراق اقدام به برگزاری همایشی با عنوان "راهکارهای حضور رسانه ای و تبلیغاتی در بازار عراق" با حضور مدیران و دست اندرکاران حوزه رسانه از هر دو کشور نماییم .