به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، این فیلم با استقبال زیادی در کانادا روبرو شده به گونه ای که بلیت آن چند روز پیش از اکران به اتمام رسید و برخی برای خرید آن مجبور شدند به بازار سیاه مراجعه کنند.
سایت هاوینگتون پست عربی اعلام کرد که بیشتر تماشاگران این فیلم در کانادا غیر مسلمان بودند.
نوارود یکی از تماشاگران این فیلم گفت: بسیار دشوار است با یک فیلم چهره اسلام را تغییر داد به ویژه که کارگردان تصویر محمد {ص} را نشان نداده بود.
اما گوته یکی دیگر از تماشاگران این فیلم به هاوینگتون پست عربی گفت: اگر اسلام واپس گرا بود بیشتر مسلمانان در انتخابات به نفع چپی ها رای نمی دانند مانند فرانسه که 90 درصد از مسلمانان به چپ گراها و در آمریکا نیز به اوباما رای دادند.
اریک و دوستش نیز خاطرنشان کردند: ما به خاطر حس کنجکاوی برای تماشای این فیلم آمدیم، زیرا بسیار تمایل داشتیم پایه گذار اسلام را بشناسیم .
روبر نیز که به تازگی اسلام آورده است، گفت: این فیلم فرصت خوبی برای شناخت بیشتر دوره کودکی پیامبر( ص) است به ویژه این که قدرت تصویر و فیلم از کلمه و خیال بسیار بیشتر است.
فیلم محمد رسول الله (ص) به مدت دو روز در دو سینما در مونترال کانادا اکران شد، در حالی که مدیر سینما "الحی اللاتینی" این شهر خواهان افزایش تعداد بلیت و اختصاص سالن های جدید برای اکران آن شد.
این فیلم در 150 سالن سینمای ایران در حال اکران است.